Aleksandar Nikolic expert inom PowerShell
Aleksandar Nikolic
Göran Husman expert inom Sharepoint, Office 365
Göran Husman
Daniel Ulrichs expert inom Säkerhet, Active Directory, Infrastruktur
Daniel Ulrichs
Mikael Nyström expert inom Active Directory, Windows Client, Windows Server, SBS, Deployment, Infrastruktur
Mikael Nyström
Björn Brolin expert inom Säkerhet, Skadlig kod
Björn Brolin
Nickolaj Andersen expert inom System Center, Windows Client, Infrastruktur
Nickolaj Andersen
Johan Arwidmark expert inom System Center, Windows Server, Deployment, Infrastruktur
Johan Arwidmark
Kaido Järvemets expert inom Säkerhet, System Center, PowerShell
Kaido Järvemets
Peter Löfgren expert inom PowerShell, Windows Client, Windows Server, Deployment, Infrastruktur
Peter Löfgren
Jesper Svensson expert inom Säkerhet, Skadlig kod
Jesper Svensson
Niklas Goude expert inom Säkerhet, PowerShell, Infrastruktur
Niklas Goude
Jeremy Moskowitz expert inom Active Directory, Windows Server, Infrastruktur
Jeremy Moskowitz
Fabio Viggiani expert inom Säkerhet, Utveckling
Fabio Viggiani
Hasain Alshakarti expert inom Säkerhet, PKI & Certifikat
Hasain Alshakarti
Informator expert inom
Informator
Kåre Rude-Andersen expert inom System Center
Kåre Rude-Andersen
Markus Lassfolk expert inom Azure, Active Directory, System Center, PowerShell, Windows Server, Infrastruktur
Markus Lassfolk
Marcus Murray expert inom Säkerhet, Skadlig kod
Marcus Murray
Kent Nordström expert inom Säkerhet, Forefront
Kent Nordström
Kent Agerlund expert inom System Center, Windows Server, Infrastruktur
Kent Agerlund
Johan Åkerström expert inom PowerShell, Infrastruktur
Johan Åkerström
Henrik Garpenrud expert inom Office 365, Exchange, Lync, Infrastruktur, Skype for Business
Henrik Garpenrud
Jörgen Brandelius expert inom System Center, Windows Server, Deployment, Infrastruktur
Jörgen Brandelius
Arrow expert inom
Arrow
Fredrik Jonsson expert inom Säkerhet, Active Directory, PowerShell, Infrastruktur
Fredrik Jonsson

ITIL® Capability Operational Support & Analysis [4 dagar]

På denna utbildning, som är en av ITILs capability-kurser, får du en djupare förståelse för den del av ITIL-ramverket som handlar om användarsupport. Utbildningen vänder sig framför allt till dig som arbetar aktivt med planering av Service Desk och de processer som Service Desk ansvarar för.
Utbildningen erbjuder möjlighet att certifiera sig och erhålla certifikatet 'ITIL v3 Service Capability - Operational Support and Analysis.

Kursen kan avslutas med en certifiering (extra avgift om 2900 kr ex. moms tillkommer). Bokning måste ske minst 2 veckor före själva tillfället. Möjlighet finns att boka in sig vid annat certifieringstillfälle.

The Capability courses are a good next step when a company wants to continue with improving the way they work and deliver IT Services. The delegates will get detailed knowledge of the best practice and specifically the parts of the lifecycle that covers operational support for IT Services. The course focuses on the processes and roles that are specific for support and analysis. The course is four days long and mixes theory with exercises.

För tillfället har vi ej något schemalagt datum för denna labb.

Kontakta oss gärna via formuläret under fliken ”kontakt” ovan, så ser vi över möjligheterna att skapa ett datum som passar dig.

Vi kan såklart även leverera denna labb på plats hos dig om så önskas.

Kontakta Patrik Sandqvist om du har några frågor: 0709 18 30 90